efeninannesiii_ Kızlar sonunda ismine karar verdim oğlumun. Kıvanç dedim uzun süre ama şimdi vazgeçtim. Kesin net şekilde Alp koymaya karar verdik eşimle. Siz oğluşlarınıza hangi ismi koymayı düşünüyorsunuz🙏🏻👶🏻🍼