Kızlar 33 haftalık gebeyim dünden beri göbek deliğimin hemen üstü o kadar acıyor ki dokunamıyorum, yatakta döneniyorum oğluşum içerde oynadıkça bile acısını hissediyorum. Birde bel ağrım var onun için doktora yazdım parol vs iç dedi biliyor yani ağrım olduğunu ama bu karında ki acıyı bi ben mi yaşıyorum acaba diye merak ettim. Acaba bebek büyüyor ona bağlı olabilir mi bu acı hissi?