Kızlar Merhaba Dün Gece Agrılarmdan dolayı Hastaneye Gitmişstim 1 cm Açılma Var Denilmişti Sabah Saat 6 da tuvalate gırdıgimde kanamam olduğunu gördüm ama böyle sümüksü bir kanama değildi çok açık pembe adetin son ve ilk günü olan kanamama benzıyordu hastane gelmemı söyledi Suan Baktılar ve açıklık 2 cm gözlem altına aldılar 10 dk da duzenlı sancılarım varmış Dualarınıza muhtacım rabbim hepımıze kolay doğum nasip etsin