Buradaki nerdeyse tüm doğum hikayelerini okudum hep te bana kısmet olur mu diyordum çok şükür de oldu perşembe günü kontrole gittiğimde yine rahim yumuşamış ama açıklığım ve sancım yoktu doktor da pazar günü artık suni sancıyla doğumu başlatalım dedi çünkü günüm 1 hafta geçmişti pazar günü sabah uyandım güzelce kahvaltımı yaptım ve yola düştüm hastaneye yetiştiğimde 10.30 du yatışım yapıldı 11 di suni sancıyı serum şeklinde aldım ilk başlar sancıyı pek hissetmedim daha sonrasında baya bir hissettim ama tarif et deseniz asla tarif edemeyeceğim bir şey nefes alıp vererek sancıyı itmeye çalışıyordum saatler geçtikçe ebeler açıklığımı kontrol ediyordu ama çok yavaş ilerliyordu ben artık dayanamaz hale geldim akşam saat 18.30 gibi ebe gelip durumumu sorup Nst ye baktı sancılarım düzenliydi ben ebeye açıklığım ilerlemeyecekse sezeryana alınmak istediğimi dayanamadığımı söyledim o da doktorun bana 7 de geleceğini ona söylememi istedi doktor geldiğinde ebeye açıklığımı kontrol ettirdi ebe kalk sancın geldikçe ıkın açıklığın 10 cm oldu dedi o an çok sevindim ve her sancım geldikçe ıkındım bebeği aşağı ittim 5 dk geçmeden çatala alındım ve 10 dk da doğurdum az dikişim var ama iyi ki normal doğum yapmışım tarif edilemeyecek kadar güzel bir an dı Allah herkese nasip etsin 🤲🏻