Ben 7 sinde doğum yapacağım. Geçen sene hastaneden fiyat aldım. Yılbaşından sonra zamlı olacak dediler. Şimdiden ödeme de almıyoruz demişlerdi. 2 gün önce gittiğimde doktora sordum fiyatlarımız değişti dedi takipli hastanızım keşke eski fiyattan yardımcı olsanız dedim. Yönetimde x kişisiyle görüşün dedi ve geçen sene ki fiyattan yardımcı oldular. Sizin bana benzer durumunuz varsa sormakta fayda var.