Busra_011 ben gidiyorum pazartesi
Doğumum var hatta kesinlikle tavsiye ederim,çok detaycı bi doktor eğer bi sorun çıkarsa sadece kendi ilgilenmekle kalmayıp bi peritanaloga mutlaka yönlendiriyor.Ve oturup herşeyi bi doktor edasıyla değilde arkadaşmış gibi rahatça konuşabiliyorsunuz.