TugSozTan Bende ikisi arasında kalmıştım ama cam kullanışlı değil bir kere düşse ya da çatlasa hemen çöp olacağı için ben cam almadım
MelisBerdo Ben de beneğe hazırlık olması açışımdan avent aldım. Bir tane pp küçük 1 tane de 330 luk aldım. Bence set halinde almaktan daha iyi denemek açısından diye düşünüyorum 💓