Kızlar selam dün ikili tarama sonuçlarımı aldım bir değerim düşük çıktı doktor tansiyon takibi yap dedi daha sonra devlet hastanesine gittim gelişim geriliği riski olabilir deyince korktum devlet hastanesinde de kuzenim çalışıyor riskli gebeliklere bakan doktora muayene olup sonuçları gösterdim gayet iyi dedi hastada bir baksan yeter tansiyona dedi bu 100 anneden 5 inde olabilecek bir ihtimal dedi ultrasonda da normal görünüyor haftasında ama yinede tedirginim anlayan varsa bakabilir mi bu durumu yaşayan oldu mu
