Mervenur1334 Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim çok tedirginim açıkçası 36 hafta 4 günümdeyim 2 haftadır üst üste muane ye gidiyorum bebek ters duruyo böyle giderse sezeryana alcaz dedi doktor haftaya kadar dönmezse mecburen sezeryan olucam dönerse 40 haftaya kadar bekleriz dedi kafam çok karışık napcam bilmiyorum....
Oznr Mervenur1334 bende ayni durumdayim. Insallah döner ama 40 a kadar bekleyemez miyiz sirf donmedi diye sezeryan olmak istemiyorum. 36+6yim
Hannah Mervenur1334 Oznr egzersizler var onları yapın bi de yürüyüş çok faydalı oluyor, ben o şekilde döndürdüm. Umarım sizin de bebişleriniz döner 🧡
Mrry Mervenur1334 benimde korkum bu şimdiden dönmeyince 38 de alıyolar galiba bide videosu var internet ye bi bakın isterseniz
MerveBeyza Mervenur1334 Canım benim doktorum doğum sancısıyla bile dönen oluyor dedi bence bekle döner inşallah
HavvaK Nstsi ve suyu iyiyse bence bekleyin. Dönmedi deyip sezeryana girmeyin. Bebeğinizle hergün sürekli dönmesi için konuşabilirsiniz 🤰🏻😉döner inş.
Oznr Mervenur1334 valla sorun yoksa beklicek sirf donmedi diye erken almanin anlami yok bekleyelim istemiyorum diceksiniz
Mervenur1334 İlk hamileliğim bide kafam karışık sezeryan olma diyo herkes eşim de sen bilirsin dedi haftaya karar vericek doktor döner inşallah teşekkür ederim önerileriniz için....