Ferahkabay Mrblar nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik bebişler nasıl kilo ve cm nasıl benim en son 560 gr 29 cm di
Fulyacoban Ferahkabay merhaba bizde 25+2 deyiz nasipse yarın göreceğim prensesimi çok şükür iyi gidiyor hamilelik ama arada sağ kasığımda sancı oluyor en son 23+3 te gitmiştim 551 gram demişti boyuda sanırım 28 cm falandı 🥰
Ferahkabay Fulyacoban bende en son 23 haftalık Ken gitmiştim hep iyi olun benim de kaburgalarım çok ağrıyo
Fulyacoban Ferahkabay yoracaklar bizi belli ki ama olsun ağrıları sancıları bizim için birer lütuf sağlıklı olsunlar yeter ki cinsiyet ne bu arada sizin
Gamzerstoglu Ferahkabay bu konu da bende korkuyordum sizden yazılı görene kadar. Sol arka kaburgam inanılmaz ağrıyor 2 haftadır normal değil mi baskı yaptığı için oluyordur
Fulyacoban Ferahkabay benimkisi de kız canım bugün kontrol olduk 25+3 işte boyumuz 35 cm kg 932 çıktı 🥰