Byz4234 ilk gebelikte de yaptılar bana bizde de var uyuşmazlık ilkte sorun olmuyor genelde 2 ve daha sonra kanama olabiliyor. Çocuk doğduktan sonra pozitif olursa ikinize de tekrar iğne yapılıyor. İlk bebekte özel alıp yaptırdım boşuna bir sürü para verdim bunda devlet hastanesine gittim anlattım durumu orda yaptılar bedavaya. Bence devlette yaptırın boşa para vermeyin.