Benim ki üç vardiya çalışıyordu kızlar sabah 8 de gidiyor akşam 4 de geliyor bir hafta sonra gece 12 de gidiyor sabah 8 de geliyor diğer hafta da 4 de gidiyor 12 de geliyor gece tek başına kalıyorum tv karşısında koltukta uyuyorum bende alışamadım korkuyorum