Kızlar gecikmemin 6. Gününde çok şükür sonunda adet oldum kist oluşmuş yumurtalıklarımda doktorum korkacak birşey yok dedi ama içime bi kurt düştü bi kere 😂tekrarlayan düşüklerim oldu acaba bununla bir ilgisi olabilir mi bilgisi olan veya bu durumu yaşayan varsa yardımcı olabilir misiniz 😍🌹