Esrasgn Meraba anne adaylari. 31+5 haftalik hamileyim uc gundur bebegimin net bir hareketini hissedemedim. Boyle kasiklarima yakin serime gibi bir sey oluyor. ama emin olamadim. Her sabah kahvalti saatinde ve aksam dokuzdan bire kadar cok hareketli olurdu. Eger hissettigim serime bbk hareketi ise neden ta kasigimda hissediyorum. Bu kadar hareketsiz olmasi normal mi???
Minnakkkk Esrasgn bence bı doktora görünün cunku asıl o haftalarda net hareket edıyor hıc olmadığı kadar o haftalarda hıssettım ben net olarak
Ayseguls Bence doktora gidin nstye bağlasınlar sizi. Son aylarda bebeğin hareketlerini takip etmek gerekiyor.
benan2016 Bende 31+6 günlük hamileyim benim bebeğim de hareketli Aktif bence bi doktora görünün nst bağlasınlar