Aleyyylmzz 6.haftamizdayiz. mide bulantısı ve mide yanması normal mi ? Siz geçirmek için ne yapmıştınız öneri var mı?
Zeynepozcan Aleyyylmzz buradaki çoğu gebenin prilam kullandığını görüyorum doktorunuza danışarak alın isterseniz
Ceycey0 Haftaya kadar prilam kullandım bulantı için son 3 aylık dönemde yanma sorunu yaşıyorum ilk süt içiyordum yudum yudum etki ediyordu sonrasında doktorum renue duo şurubu verdi oda anında kesiyor