Ezgicelll-krc Tatliş anneler 2 li tarama testine kaçıncı haftada gittiniz acaba ? Direk 11 haftalıkken gideyim mi yoksa beklemelimiyim ?
Ezgicelll-krc Tam 14 ü beklemem gerekiyor mu 12 13 de de gitsem olur mu sabit bir doktorum olmadığı için çağrmadılar 😂😂 5 farklı hastaneye gidiyorum aradığımı bulamadım
Tugce1506 Ezgicelll-krc uygulamanın içerisinde hamilelik çizelgem diye bi yer var oradan önemli testlerinizi takip edebilirsiniz madem tek doktor yok size Yardımcı olur orası 🥰 12-14 hafta arasını gösteriyor. Test yaptırmadan önce sabah aç karnına gitmeniz gerekiyor kan veriliyor ultrasondan bakılıyor bilginiz olsun 😘