Kızlar 40 gün oldu doğum yapalı.Kanamam çoktan bitmişti lekelenme vs hiç bişey yoktu.Dün ilk başta kahverengimsi leke geldi sonra gece bildiğin regli gibi oldum.Sizce regli midir bu kadar erken olan var mı? Emziriyorum bu arada emzirenler hemen olmuyor diye duymuştum