Busraakay_26 5 aylık gebeyim oturduğum zaman ya da biraz fazla yürüdüğüm zaman sol tarafımda bir sıkışma oluyor sırt üstü uzandığım da geçiyor ama her zaman uzanacak yer bulamıyor sizce normal mi bu durumu yaşayan annişler var mı