1anne2bebe Benim bat 5 Şubat son 3 gün ama dayanamıyorum. Tek ilişkiden bebek bekliyorum olursa 🤭 belirtiler varmı bende 5 gündür falan aşırı bi bel ağrısı göğüslerime dokununca hafiften bi ağrı var sizlerde durum nasıl ? Dayanamayıp test yapan varmı
Kubradvc 1anne2bebe benimde bat 5 catlatma iğnesi oldum bugün 13.günüm benim sadece bel ağrım ağrım var geçen aylarda regl olacağım zamanlarda ilk başta göğüs hassasiyetim oluyordu suan o yok bende kendimi zor tutuyorum test için ama ayin 5 ini beklicem 😇
1melek_annesii 1anne2bebe benimde adet günüm 15 şubat bel ağrım var bide göğüs ağırlaşmış gibi daha çok erken ama bekliyim burda☺
1anne2bebe Kubradvc ben şimdiye elli kere gidip almıştım ama eczane azıcık uzak arabayla çıkmam gerekiyor her yer buz kaza yaparım diye korkuyorum 🤣
Kubradvc 1anne2bebe evde yedek testlerim var zaten 😅 ama beklemek istiyorum sonunda yine üzülmek istemiyorum çünkü
1melek_annesii 1anne2bebe addetten bittikten hemen sonra 3 ve 4 gün boyunca her akşam birliktelik oldu sonra da eşim şehir dışına gitti o zamandan beri de birliktelik olmadı