Karen9 Arkadaşlar 3 gündür çok şiddetli boğaz şişliğim ve yanmam var yutkunmakta bile zorluk yaşıyorum. Yarın da tetenoz aşımın ilk dozu bu durumda aşı olan var mı yaparlar mı bilgisi olan yazarsa çok sevinirim🥺🌸