Baby30 11+4 de ikili test icin doktora gittim ölcemedigni söyledi uc gun sonra gel dedi anlam vermedim açıkçası boyle bir durum yaşayan var mı aranızda sevgili anneler
Prenses34_annesi Baby30 büyük ihtimalle pozisyonu uygun olmayabilir böyle bu tarz testler de bebek pozisyonu çok önemli ölçü alma bakma açısından o yüzden demiştir canım 🥰
Halimbey Baby30 bebisin pozisyonu uygun değildir, zaten direkt söylüyorlar pozisyon uygunsa bakalım diyorlar
H_a03 Baby30 ben 12+1 de gittim canım normal de bunu 1 ayda çektiğimiz oluyor bebek istediğimiz gibi durmayınca dedi bizimki de uyuyordu beni biraz salladı sonra hareket etti o an yakaladı hemen 12 de yapılır sizin de