Merhaba anneler bir konuda size danışmak istiyorum. 1-Normalde gittiğim bir doktorum var o detaylı ultrason yapmıyormuş. Ben perinatologa yönlendiriyorum dedi. Bana üç tane doktor söyledi istediğine git dedi….2-ben bu Doktorumu değiştirmeyi düşünüyordum. 3-Bir tane doktor buldum muayenesi 800 TL. Bu doktor direk detaylı ultrason yapıyormuş. 4-Bir de bir tane Perinatolog buldum 1300 tl detaylı ultrason yapıyormuş…. Sizce direk Perinatologa mı gideyim o kadar parayı verip,,, yoksa Doktorumu değiştirip 800 tl muayenesi olan doktorda düzenli kalıp ona mı detaylı ultrason çektireyim ? normal giden bi gebeliğim var 16+5…Sizce perinatologa gerek var mi?? Sizin yardımınızı bekliyorum kesinlikle…💙