İlla aldırmak için yapılmıyor ki hiç anlamıyorum yaptırmayanları. Bebeğimiz olsun diye o kadar uğraşıyoruz Allah korusun bir sorunu olsa bunu önceden bilip hazırlıklı olmak daha iyi değil mi bi tanıdığım yaptırmadı çocugu down sendromlu doğdu şok oldular tabi ki aldırmazdı durumu değiştiremezlerdi ama en azından onu bilerek araştırarak hazırlıklı olurlardı. Zaten devlet yapıyor ücretsiz bir test sadece kan veriyosunuz ben yaptırın derim