Tubag1 Ee ben 19. Haftada gitmiş olucam doktor öyle dedi anlmadım neden erken gidiyorım gitmesem mi acaba 😕
Eylulkelebegi Tubag1 doktorun dediyse bir bildiği vardır herhalde ama genel olarak 21. Haftadan sonra daha net inceleme yapılıyormuş diye biliyorum 🤷
Sevilay_1 Tubag1 1 ve 22 de veriyorlar genellikle hastane mi devlet hastanesi mi 18 19’da gidip geri gelen çok tanıdığım var işte tam gelişmediği için inceleyemiyorlar falan
Tubag1 Sevilay_1 yok özel hastane ama internetten baktım az önce 18-23 haftalar arası bakılıyormuş zaten