Merhaba,
Ben 7 hatalık hamileyim.Doktor sağ tarafımda 6 cm’lik kist olduğunu söyledi.2 hafta önce gittiğimde 5.5 cm di.Kist giderek büyüyor doktor ameliyat olmam gerekebileceğini söyledi. Aynı durumu yaşayan var mı aranızda.Gebelik sürecinde kisti olan. Çok korkuyorum açıkçası.