arirangg Sevgili anneler, e bebekte göğüs pedi, süt saklama poşeti vs gibi ürünlerde indirim var. Allah nasip ederse ilk bebeğim olacak. Bu ürünlere ihtiyaç var mı? Varsa indirimdeyken almak istiyorum.
Tttgg Göğüs pedini ben 2-3 kutu kullanmıştım ilk bebeğimde şimdi yine aldım, süt saklama poşeti de erken doğum riskin varsa lazım oluyor çocuk kuvozdeyken falan süt götürüyorsun yada çalışan anneysen evde bebeğe başkası bakacaksa sütünü sağmak icin alabilirsin canım