Elifsimsek Benimki de öyleymiş geçen hafta öğrendim. 17 haftalığım, kanamam yok ama geçmeyen sağ kasık ağrım var, progestan kullanıyorum. Dikkat etmeye çalışıyorum, evde dinleniyorum.. Forumda araştırmıştım 20,24, 28 ve hatta 32. Haftasında yükselenler olmuş.. Bizimki de bir an önce yükselir umarım.. Sıkıntı etme baya bir kişiden duydum, bu durumu yaşayan çok kişi var, sağlıkla almışlar bebeklerini.. Yukarı çıkmazsa sezeryan olabiliyoruz sadece.. Dikkat etmeye çalış canım kendine, kendini yorma..