zuleyha234_ adet ağrılarına benziyor zaten canım. Ben regl olacağım zaman kasık ağrılarım olur göğsümde şişkinlik olurdu yine regl olacağım diye bekliyordum kaşık ağrım göğüs hassasiyeti kokuya hassasiyet vardı, günü gününe regl olurken 2 gün gecikince testte çıktı. Buna benzer belirtilerin varsa ama adetinde gecikme yoksa testte çıkma ihtimali düşük diye biliyorum istersen bekle yada kan testi ver canım. Umarım istediğin haberi alırsın 🌸