Aynenkanka Kızlar selam pazartesi günü şeker yüklemesi yaptırmıştım ve sonuçlarım yüksek çıktı, şimdi endokrinolojiden geliyorum gebelik şekeri varmış maalesef ☹️ aynı durumda olan var mı nelere dikkat ettiniz paylaşır mısınız
Asiye6125 Aynenkanka bende aynı durumdayım ıkıncı hamılelıgımde yasoyırum.basta diyetsıyene yonlendirdi endokrınoloji,diyetle devam edıyorm suan ama bı kacamkta yukselıyo cok yuksek oldumu ınsulune baslıyo doktorlar.Diyet yaparak ölçüm yapıyorum surekli .
AhuMtl Aynenkanka aşmayın suratinizi gebelik şekeri çok nadir gebelikten sonra kalan bişey. Sadece herşeyi doyasıya yiyememek zorluyor. Ama o da iradeli biriyseniz çokta değil. ☺️ Diyetinize uyup yürüyüşlerini yaptığınız sürece gayet güzel atlatiliyor. Zaten düşmezse insülin ve ya ilaç veriyorlar ..
Meribiri1 Aynenkanka benimde iki hafta önce çıktı doğum yapacağım hastanede önce endokrinolojiye gittim sonra diyetisyenden 4 seanslık paket aldım . Aynı hastanede olunca doktorlarla diyetisyen de iletişim halinde . Benim bebeğim iri değil 24. Haftada sadece 2.5 kilo almıştım aslında biraz şaşırdılar ama olabiliyormuş . Şu an diyet yapıyorum günde en az yarım saat yürüyorum ve endokrinoloji doktoru günde üç öğün öncesi açlık tokluk şekeri not almamı istedi . İlk haftam güzel düşüş olmuş insüline gerek yok dediler umarım sağlıkla kucağımıza alırız Buda geçer
Mylifeem @Aynenkanka diyetisyene yönlendiriyorlar diyet yapıyorsun o şekildede düşmezse insülin kullanıyorsun suan ben insülin kullanıyorum
AhuMtl Mylifeem bende diyet ve. Spor şeker takibindeyim. Doğum için kesin bişey dediler mi şekeriniz var normal doğum olmaz gibisinden. En çok merak ettiğim şey. Benim henüz kesin değil.
Aynenkanka AhuMtl ya çok üzüldüm mutlaka dikkat edicem ama acaba bebeğime bir şey olur mu endişesi yaşıyorum
AhuMtl Aynenkanka dikkat ettiğiniz sürece bişey olmaz Allah’ın izniyle uzulmeniz onu daha çok strese sokar. Şöyle diyim. 2 haftadır diyet ve spor ile gidiyor kaçamak yaptığım da bir iki kere yükseldi onun dışında yükselmedi. Ama çok uzuldugum bı olay oldu malum hamilelik hormonu daha çok etkiliyor. Ağladım ama hiç bişey yemedigim halde şekerim yüksek çıktı. Ve o 2 gün icinde neredeyse oğlumun hareketlerini hissetmedim diyebilirim. Uzun oldu kusura bakmayın. Kısacası üzülmek şekerden daha çok etkiliyor . .
Asiye6125 Aynenkanka doktorların onerdiği 140 gecememsi gerekmiş .Siz bence devlette diyetisyene basvurun ben .Kan ıdrar tahlıl ister sizden .Ona gore güzel bi diyet verır .Hem diyet yapip hemde aclik tokluk sekerinizi alet ile olcun .Eger diyet ilede duzene girmiyorsa endokrinilojiye yine gidersiniz .Seker yuklemniz kac cikti bu arada
Aynenkanka Asiye6125 hamilelikten önce gittiğim diyetisyenim vardı oraya gidicem inşallah diyetle çözeriz ya 🙏🙏
Mylifeem @AhuMtl başta bebek için iri sezeryan günü verelim dedi sonrada ilk doğumun normali bekleriz dedi geçen gittiğimdede irilikten bahsetmedi suyun sınırda dedi suan 37+2 yim yarına tekrar randevu verdi riskli gebelik bugünde diyabete gittim oda tokluklar hala yüksek dedi insülin dozunu arttırdı
AhuMtl Mylifeem ben daha 29 dayım pazartesi dahiliye randevum var bakalım ne dicek diyet spor devam mı yoksa ilaç veya insülin mi olacak merak ediyorum. Teşekkür ederim hayırlı doğumlar inşallah ☺️
Aynenkanka Mylifeem hastanenin diyetisyeni ile hamilelikten önce gittiğim diyetisyenimin fiyat farkı çoktu eskisine gidicem
Aynenkanka Meribiri1 bizim bebek de iri değil haftasına göre normal 27 olduk ben fazla kilo almışım. Bir de tokluk şekerini yemekten hemen sonra mı ölçmemiz lazım yoksa süre geçmeli mi doktora sormayı unutmuşum
Asiye6125 Aynenkanka ınsallah dıyetle çözebılırsın cok dikkat etmek gerekiyor .Bende diyet yapıyorum sıkıntısız atlatalım🥰🥰