senaunuvar Kızlar ana kucağı alıp da çok memnun kaldım tavsiye ederim diyebileceğiniz ürünler var mı? Açıkçası babybjörne o kadar para vermek istemiyorum şuan en revaçta o var ama daha makul daha kullanışlı bir ürün istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌸
haticey4 senaunuvar merhaba canım, ben e bebekten baby plus comfort otomatik salıncak almıştım çok memnun kaldım, kademeli sallanma ayarları ve çeşitli müzikleri var bebeğimi koyup işlerimi halledebiliyordum elim ayağım olmuştu resmen :) tavsiye ederim
twinsmom_ senaunuvar Nuna almıştım ben uzun bir süre önce daha yeni hamile kalabildim kullanmak nasip olmadı henüz ama taşıma kapasitesi konusunda beni cezbetmişti ve bir tanıdığım kullanıyordu o çok memnundu yatırım olsun diye almıştım dolapta bekliyor şuan kullanacağım günü 😇
senaunuvar haticey4 selinsmother mamma markası şuan muadil olarak en çok tercih ediliyor sanırım sen hangi marka almıştın 😌
senaunuvar haticey4 yaaa baktım şimdi çok güzelmiş ama internette stoğu yok birde mağazasına bakıcam inşallah çok teşekkür ederim 😌
selinsmother Babyjörn muadilini aldım ben çevremde çok memnun kalan olduğu için ben daha kullanmadım 🤗
selinsmother senaunuvar Selisce  bunu aldım 🥰
senaunuvar selinsmother hemen favoriliyorum inşallah sağlıklı günlerde kullanmak nasip olur hepimize 🌸