Lale30 Kizlar,bende dunden beri az miktarda kanama sonra lekelenme basladi.5hafta+5gun.Doktor hemen igne yapti.Bugun kontrole gittim ve bebek iyi dedi.Sadece rahim icinde kanama olusmus dedi.Onun icin ilac ve igne yazdi.12haftaya kadar igne ve ilaclar.Ama bebek iyi dedi.Bol bol su ic dinlen dedi.Bu durumu yasayanlar oldu mu ya da var mi?cok stresss yapiyorum.
mother2 Lale30 7 haftam da da bende oldu kuzum igne ilac verdi bebis iyi kanamam da yok mutlaka ic ilacini ve igneyi vurul hic bisey olmaz elini karnina koy surekli bildigin duayi oku insallah bisey olmaz
Melek_gunduz46 Lale30 stres yaparsan eğer iyi olmaz canım stres yapma herşeyi iyi düşün ki iyi olsun Meryem suresini dinle inşallah bişey olmaz bebeğini sağ sağlim kucağına alırsın 🌹♥️🙏
mine3444 Lale30 5+3 te başladı. Kese etrafında kanama alanı olmuş. Adet kanı gibi üç gün kırmızı geldi. Doktor bir iğne yaptı. Sonra Sabah akşam içmem için duphaston verdi. 12. Haftaya kadar lekelenme şeklinde devam etti. Şimdi 23 haftalık olduk strese hiç gerek yok
Simayla Lale30 aynı bende de öğrendiğimden beri bende de oluyor leke bende tedirginim doktor iyi diyor ama içim rahat etmiyor karın bel ağrısı oluyor
Lale30 mother2 Gecmis olsun ikimize de🤲🏻 Acaba neden oldu,nedenini sordum doktora,oluyor bi cok hamilelikte bu haftalarda dedi.Eshim de doktor belki beni korkutmamak,uzmemek icin oyle soylediklerini dusundum😞 Igne kac gunde bir yazdi size?
Lale30 mine3444 Evet bende de dun basladib 5+4 de. Bana da ilac igne yazdi.Ilishki yasagi koydu mu peki size? 12haftaya kadar ya da sonrasinda.Shukur🤲🏻Sevindim adiniza.Saglikla alin kucaginiza siz de inshAllah
Ummberaa mine3444 duphaston nasıl bir ilaç nasıl kullanılıyor 7 kere kanamam oldu tek verilen progestan fitil ve iğne başka bir şey yok
mother2 Lale30 igne proluton depot depot du hafta da bir yazdi progestan da gunde iki defa yazdi sali doktora gittim ben igneye gerek yok dedi ilaca devam etmemi soyledi ama korkma gercekten de bu haftalarda oluyormus
Lale30 mother2 Bana progestan ilac yazmadi.Proluton depot igne yazdi haftada 2 kez.Pazartesi kontrole cagirdi. 12haftaya kadar igne yazdi belki gidince artik durdurur(
Lale30 mother2 Hormonlar yuzunden asiri duygusallasdim.Ve bunu kocam bile anlamiyor o kadar agliyorum.inshAllah bebegime bisey olmaz
mother2 Lale30 bende kanamam olunca agrim olunca agliyorum ve bunu kimse anlamaz biliyorum dikkat bebegine bisey olmazsa
Lale30 mother2 9 ay butun kadinlara buyuk sabirlar diliyorum ve en yakinlarindan shefkat anlayis..Vallahi.insAllah saglikli shekilde kucagimiza aliriz
Emremerve3 Benimde 5+4 iki gundur kahverengi kanamam var dun igne vuruldum progestanda vermisti ama igne vurulunce onu sormayi unuttum doktora progestana devam etsem sikinti olurmu igneyi devam ederse haftaya vurulucaksin dedi
mother2 Lale30 insallah aliriz kuzum benim ben birini 3 yaşına kadar getirdim bile cok sukur ikinciyi de boyle saglikli alirim insallah