Hast muane geldim kadın doguma 22.haftadayım. Ayrıntılı için randevu actım yeşil alana dedi. Bakıyorum mhrs perinatoloji diye aratıcam değilmi dogrumu? Bakıyorum o sekilde kadın doguma muane olmanız lazım dıyor. Benn mı yanlıs bakıyorum yksa herhangi bir kayıtmı gerek.
Devlet hast soruyorum cevap verende yok.
2.baska hast gelişim diger hast actım demişti ama yook. Hazır hastanedeyim bi yardımcı olun kardesler :))