Test yaptıracağınız günün gecesi=12 den sonra bişey yemeniz gerekiyor. Yani ben başımdan geçeni soyliyim en azindan sabah aç karna gittim 9 da aç karna kan aldılar. 75 mg gazoz gibi bı içecek verdi doktorum. 10 da ve 11 flde bir daha aldılar kan. Karnım iyice. Açıktı ama saglamdim taa ki ağzıma bı parca poğaça atana Kadar yemeye başlayınca aşırı mide bulantim ve baş dönmem oldu. Sonra evde hafif yiyerek geçti oda 1 saate.