Sudamla sudamla hanımcım farkındaysanız linç etme gibi bi girişim yok sadece sert tavırlar sanki maharetmiş gibi göstermelerine karşın verilen tepkiydi , kimsenin kimseyi yargılama hakkı tabiki yok ama böyle postların altına başarı öyküleri yerine , ay ben içtim bişey olmadı yazıları yazmak çok cahilce değilmi? Bırakamayanlara bile saygım var ama hem bırakmayıp hemde “içtim bişey olmadı” gibi yazanlara katlanamıyorum gerekirse evet onlar linci hakediyor