2022bebeki Mommy61 kolestaz çok sinsi bir hastalık bence ya. Göbek ve bel çevresinde vücuda, ellere yayiliyorsa ve geceleri artiyorsa demişti doktorum. Karaciğer enzimlerinize bakittinz mu
yldzkbra46 Mommy61 canım tansiyon ölçümün normalse bebek hareketlerinde bi sıkıntı yoksa bişey yoktur takılma. Bende de var kaşıntı şuan ama bi sıkıntı yok dedi dr.
yldzkbra46 Mommy61 her ihtimale karşı tansiyon baktırın ve karaciğer enzimleri için bi tahlil verin içiniz rahat etsin. Ama bişey yoktur Allah’ın izniyle.
Mommy61 2022bebeki elimde yok aslında yani öyle belirgin de değil kaşıntı kendimi kaşımadan yırtmadan durabiliyorum
Mommy61 Bebek hareketli, tansiyonum da normal ve sadece gece kaşınıyorum ama dediğiniz gibi 32de muayenem var doktora söylemeliyim sanırım