Hayrunisa Nidaamur hayır acımıyor belki bünyeden bünyeye değişiyor olabilir onu bilmem ama bende kist vardı mecbur kalıyordumm birkaç sefer malesef o şekilde muayene oldum ama bende acı olmadı
Dyg16 Nidaamur 40.haftadayım,bugün yapıldı bana,çok kastım kendimi acıdı🙄 rahat olmak lazım ama yapamadım ben😭
Sedasya Nidaamur 38 de çatı muayenesi oldum acımadı korkmayın rahat olun yeter ki. Doktor jel sürüyo eline saniyelik bişi kasılmayın
omurdincerli Nidaamur ben oldum 37. Haftada genelde yapılıyor ama ondan önce de nst de sancın çıkarsa yapilabiliniyor acımaya gelince acımıyor kendini kasmazsan şakın olucaksin 2 dk bile sürmüyor
FadimezmezKkc Benim doğum sancım başladıktan sonra yaptı dr ım açılma var mı diye.40 haftalıkken yani. Sorduğunuz için söylüyorum çok acıdı ama herkeste aynı olacak diye bişey yok
deletedmom11 NasıL çok acıdı ya acıyan bişi değilki bir yada iki parmakLa genitaLin içine doğru kontroL ediLiyosun başka bişi yokki acıyan bişi olması imkansız
EbrarBulut Kesinlikle kafanda büyütme rahat ol acımıyor kendini kasmazsan acımaz rahat bırak. Tüm elini sokmuyor doktor 🤔🤣 iki parmak abartmaya gerek yok bence doğumu nasıl yapıcaz yoksa. Hiç korkutma kendini