Kızlar hastaneye yatışım yapıldı allahın izniyle bugün kızıma kavusuyorum inşallah nolur dua edin bana. Normal doğum istiyordum ben bebeğimin suyu azaldıgı için 2 cm ile suni sancıyla normal yapacagız insallah bir aksilik olmaz sağlıkla kızıma kavusurum. Suanda nst bağlandı ve sunı alıyorum heyecan oldu ilk basta ama suan zaman hızlı geçiyor cok şükür suni yarıda ama bi sancı hıssetmıyoyorum suan nstde sancım var inşallah size pozitif hıkayemi anlatırım 😍 39+2