ozzlemk Kızlar merhaba 7 haftalık ikizlere hamileyim fakat bazen aşırı derece de hazımsızlık hissediyorum ve karnımda bi şişkinlik var sanki gaz sıkışması gibi bu benim aşırı rahatsız ediyor sizce normal mi? Nasıl ve ne zaman geçer bilginiz var mı
2022bebeki ozzlemk Tabi normal bedeniniz değişiyor, Hormonlarimiz gebelik hormonlari ve regl olmuyoruz en önemlisi vücut sisiyor. Benim 6. Ayimda olmayan karnim o haftalarda vardi🤣🙈
2022bebeki ozzlemk Yok yok bedeniniz hamileliğe alışınca geçiyor birkaç haftaya normal duzeninize donersiniz. 20. Haftama kadar pantolonlarima girdim ben🤗