Gulsm12004 Merhaba hanımlar çalışan bayanlardan bi sorum olcak 32. Veya 37 haftada çalışamaz raporu aldıktan ne kadar zaman sonra sgk iş göremezlik parasını yatırıyor bilgisi olan varmı bide en son ne kadar tutar aldnz
Httrkmn Gulsm12004 Arkadasım temmuz ayında dogum ismine ayrıldı asgari üzerinden sigortası yatıyordu 13-15 bin civarı bişey almıştı. Son 3 ay yatan digorta priminize baglı hesaplanıyor
Ovgusss Gulsm12004 ben 16 ocakta raporu is yerime teslim ettim 32. Haftamda Ama henüz yatırılmadı bu ay ki maaşım bekliyorum halâ
Ellove Merhabalar benim doğumumdan 1 hafta sonra yattı. Ama galiba ay ay yatacak 6bin yatti çünkü cok az. Emzirme parasi da 500 küsür oda 10.günümde yattı yani bugün