Kızlar ben 9 haftalık hamileyim,yatak odası çok soğuk oluyor yaksakta ısınmıyor ,salonda yatıyoruz ve eşim gece uyurken çok deli yatıyor çekyatta dar olsupu için korkuyorum karnıma vurur diye ,eşim şimdi yatak odasında yatıyor ben saalonda kızım da yan çekyatta yatıyor,daha önce 4 kaybım var temkinli davranıyoruz mecbur ,sıkıntı olur mu yatak ayırmakta eşim işe gidiyor rahat uyusun yatak odasında diye düşündük hata mı ediyoruz sizce ?