Tek bir belirti ile tanı konulmamalı. Göz teması var mı adıyla seslenince size çevresine bakıyor mu ? Yaşıtlarıyla ilgileniyor mu yoksa içine kapanık mı en az 3 den fazla belirtti olduktan sonra bunu düşünebilirsiniz tek bir hareketle bunu düşünmeyin bence çünkü çocuklar her gün birşey öğreniyor bi kaç güne unutuyor o yüzden iyice gözlemleyin derim