gulyozgatli Kizlar 35+3 hamileyim ilk gebeligim surekli yatarak cok zorlu bi hamilelikte geçiriyorum ve nasip olursa en az bi 5 6 yil bebek düşünmüyorum sizce en güvenilir korunma yöntemi nedir lutfen bilgi verin
cahillesohbetikestim gulyozgatli hiç biri 🤣 şaka bir yana prezervatifle gebe kaldım, elinde spiral ile doğanı gördüm, hatta tüpleri bağlıyken gebe kalanı bile gördü bu gözler. Bu doğumdan sonra hem spiral, hem doğum kontrol hapı hemde geri çekilme düşünüyorum. 🙄
_almirasmom gulyozgatli benım gıbı hormon sorunun varsan ne yapsanda olmaz ben hormonlardan cektım yok sut hormonum yukselıyo yok aclık sekerım falan en cok sut hormonum zaten adetlerımı bozanda o :) sanırım ben bu konuda rahatım cok uğraştım ılıskıden sonra taklalar attım gene olmadı amuda kalktım gene olmadı cok denedım eh anca oldu 2. De bu kadar zorlar zaten🤣
Deletedmom_110 gulyozgatli Bencede hiçbiri de değil garantisi yok hiçbirinin de en mantıklısı hepsini aynı anda uygulamak bence
Summerwine gulyozgatli en garanti yöntemler hormonlu olanlar hap ya da implant.Doktorunjza sorun size uygunsa birini önerir.Hormon almak istemezseniz de perezervatif
Bilge_arya cahillesohbetikestim ben hem cahillesohbetikestim prezervatifle hamile kaldım bide doğum kontrolle bi tandığın annesi de spiral taktırdı halde hamile kaldı kesin çözüm rahimi diktirmek galiba
Udu cahillesohbetikestim bûtün tuşlara ayni anda basmak hahaahahas benimde korkulu ruyam hakkimizda hayirlisi 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Summerwine _almirasmom sen bence tedbiri elden bırakma.1.cocugunda zorlananların çoğu 2.de çok rahat hamile kalıyor ☺️
Premsesssprenss _almirasmom benim bir arkadaşımda dediğiniz gibi ilk çocuğu çok zorlu oldu onlar da nasıl olsa olmaz deyip pek tedbir almamışlar çocuğu 3 aylıkken bir daha hamile kaldı. Yani bence böyle düşünmeyin 2 ye daha kolay hamile kalabilirsiniz😀
61lazkizi61 _almirasmom öyle olmuyor canım tecrübe ile sabit 🤣bana doktorlar tüp bebekle bile imkansız dedi yumurta kalitesiz ki zaten yumurtamda her ay olmuyordu ve değerlerim anormaldi ilk bebeğim tüp bebek oldu☺️Oğlum emmeyi bıraktı kendiliğinden hamile kaldım 🤣🤣
Ppzgz _almirasmom al benden de o kadar korunmayı düşünmüyorum gebelikten sonra ikincisi ne zaman tutarsa o zaman olsun 🫠🫠
BusraMece 2.gebeliğim spiralle, 3.gebeliğim prezervatifle korunurken oldu😂 Allah nasip ederse bu doğumda tüplerimi bağlatacağım doktor %99 koruma sağlıyor dedi ama o %1′lik ihtimal beni bulur mu diyede düşünmüyor değilim 😂😂😂
Deletedmom_116 En iyisi salıvermek🤣🤣 nasibinizde varsa İlişkiye girmesenizde Bı anlık yanaşmayla olur 😃😃
Gizzgzz Deletedmom_116 ahahahah valla bak brnim kafama en yatan yöntem bu oldu annem sen çıldırmışsın diyo :)) kızım doğup 6 aylık olsun hemen yapacam dedim korunmak bana göre bişey değil galiba 3 4 tane yapıp direkt bağlatırım heralde :)
Surprizzz2022 Summerwine bu ben hemen olmaz dedim oğlanı 4sene bekledik dedim Rabbim elhamdülillah aratmadan 2.nasip etti🤭
Sermucef Bende yeni doğum yapacağım ve doğum sonrası tekrar hamile kalırım diye çok korkuyorum ilk çocuğumu biraz büyütmek istiyorum
Gizzgzz gulyozgatli kola Bi aparat takıyorlar deri altı implantı enn iyisi o dedi doktor koruma süresi 3 yıl ama ennn sağlam yöntem buymuş
Melike1234- Gizzgzz fiyatı hakkında bir bilginiz var mı bnde kontrole gittiğimde soracaktım doktoruma daha
Deletedmom_116 Gizzgzz hah en iyisi korunup Olunca hayal kırıklığı yaşamaktansa 😃😂Suriyeliler cogalacagina Biz cogalairiz 😂😂😂Tövbe has ayanlis anlama kız 🙈🙈
OzgeSrc Deletedmom_116 Suriyeliler cogalacagina Biz cogalairiz 😂😂😂 🤭🤭🤭 güldürdünüz. Dogru soyluyorsunuz valla 😂
Gizzgzz Deletedmom_116 ne yanlış anlayacam ya haklısın sonuna kadar katılıyorum millet özele gitsem mi gitmesem mi diye kara kara düşünürken Bi gidiyorum özelde ki tüm kadın doğumun önü suriyeli şok oldum ya
Deletedmom_116 Gizzgzz Valla bizden rahatlar Bizim milletimiz neler cekiyoo Yakında o cogalmayla bizi sınır dışı edicekler az kaldi
happiestMom gulyozgatli bende ocak 24 de dopum yaptım. Gecen gün kontrolüm vardı doğum kontrol hapı istedim. Cerasette diye mi ne emzirirken kullanabilecegim bir hap verdi. Hem hapı kullanıp hem prezervatif düsünüyorum 2. Bebegim allah olmayana versin 😄😄
Seyma_erkan27 gulyozgatli 2 çocuğum eşim korunurken oldu. Ve birdaha eşime güvenemiycegimi anladım 😅 sprail taktırdım 7 yıl oldu taktıralım şuan kendi isteğimle çıkartıp hamile kaldım 😍