Happybabyyyy Kızlar 22 haftalık hamileyim doktorum Detaylı olarak bakacağını ve bi sorun görürse gitmem gerektiğini söyledi güvendim. Bugün de böbrek kısmında genişleme olduğunu söyledi. Adamedicayı önerdi sizin var mı önerebileceğiniz bi yer.
beyzariibyk Happybabyyyy merhaba ben Adatipta Bülent beye yaptırdım fiyat konusunda eminim pahali gelecektir 1500 demişlerdi Adamedica nasildir hiç duymadım ama Adamedicaya o kadar para vermeye değmez diye düşünüyorum gidebilirsiniz bence
Happybabyyyy beyzariibyk Bülent bey için de çok çabuk başından savıyor falan dediler memnun kaldınız mı siz ne kadar süre baktı
beyzariibyk Happybabyyyy benim şükür sorunum yoktu 15-20 dakikada bitirdi ama çokta bir sıcaklık göremedim ne doktorda ne yardımcısında açıkçası
beyzariibyk Happybabyyyy hmm tüp bebek falanda bakıyordu belki de sadece ona geçmiştir doğrudur canim