Kızlar Selam,
İki gün önce nişan geldi. Şimdi de rahmimi sanki ayırıyorlar gibi ince bir ağrı giriyor, batma hissi de var. Açılma mı oluyor acaba? Bebek kanalda, doğum olabilir mi? Kasıklarımda hafif ağrı var. Dayanılmaz değil. 3.gebeligim ama ilk defa bebeğim kanala girdi, sezeryan olacağım, yaşayan varsa yazabilir mi