dilay_06 Ben onu yaşarken öğrendim. Birçok kitap okudum şöyle yapılıyor böyle yapın vs diye ama o an uygulaması daha başka olmuştu bende. Tabi belki suni sancı olduğu içindir bilemiyorum. Ancak kendi içinden gelen bir dürtü ile ıkınma hissi gelmişti yani benim çabamla olmamıştı ben sadece onu biraz daha bastırmaya çalışmıştım doktorun söylediği şekilde.