Merhaba arkadaşlar. En geç saat 10a sezeryanim var . Çok heyecanlıyım. İkinci sezeryanim olacak ama erken doğumdan bebeklerimi kaybetmiştim . İlk kez evladımı kucağıma alacağım rabbimin izniyle. O yüzden çok korkuyorm. Yeri göğü tutan duadır. Lütfen Benide katın dualarınıza 🤲❤️