jcwh03 @Katip çok şükür sevindim güzel geçmesine çok geçmiş olsun 🥰genel olarak memnun kaldınız mı hastaneden
Deriin_ Merhaba bnde haftaya sezeryan için gün alacam ve çok çok korkuyurum… Yorumları okuyunca biraz rahatladım 🥺 keşke herkes bu kadar pozitif yazsa moral verse..