SinemD_ benim öyle çok göbeğim yoktu zaten ama bu konu için danıştığımda doktorum korsenin bir faydası olmadığını söyledi, göbek ancak spor ile gider dedi 😇 doğum yapalı 2 ay oldu göbeğim şuan eski haline döndü yalnızca alt göbek var onu da spor yaparak eritecegim inş 🙈