Bebegimizolsundu Selam kızlar Memnun kaldığınız kadın doğum dr var mı Bursa şehir hastanesinde bilgi veren olursa çok sevinirim 🥲
Elifgoktug1 Bebegimizolsundu lale dört ışık. zeliha atak ikisine gidiyordum ben çok cana yakınlardi. Elif öge var kesinlikle ona gitmeyin dogumuma o girdi cins birisi. Birde Mustafa Altundağ var oda çok ilgili bir doktor
minikmucizemmmmmm Bebegimizolsundu az önce tayfur çift hocada randevum vardı çok memnun kaldım ilk kez geldim ilk izlenim önemlidir ben çok beğendim😊 20 haftalık hamileyim ancak detaylı ultrason istedi şehir hastanesinde gün alamadım nisan ayına varmış sadece o zamanda günüm geçiyor
minikmucizemmmmmm ArvenMom evet bende çok memnun kaldım normalde özele gidiyordum başka şehirde. Tayfur hocada aynı özeldeki gibi ilgilendi sağolsun