Slm kizceler cok şükür bugün kızımı kucağıma aldım suyum bı kac gün az az geliyordu zaten bugün pantolanuma kadar ıslattı bnde emin olamadm acile gittim pedle baktilr ntsde full sancım çıktı yine ve gelen suymus ama acilmam 1cm kendi doktrmu aradım yola ciktim hastahne 45dk uzakliktaydi arabada suyum daha fazla geldi balonn içinde su varmista o patlams gibiydi ve sancım fazlalasmaya başladı gelene kadar 5cm oldu nts kan tahlili vss derken 8cmle masaya geçtim biraz ıkınmam zor oldu unutmuşum ilk cocugmda hiç böyle şeyler yasamamstm saat. 17:55de kucağıma aldım DARISI SİZ ANNELERİN BAŞINA RABBİM KOLAYCA DOGURMANİZJ NASİP ETSİN ANNE OLMAK İSTEYENLERE DE RABBM EN KİSA ZAMANDA TATTİRSİN 🙏